نماینده تفرش و آشتیان: مجلس باید راه‌گشای مشکلات باشد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین وظیفه مجلس تصویب قوانینی است که بواسطه آن گره از مشکلات باز شود و راه‌گشا باشد.

 

 

عباس صلاحی به مناسبت 10 آذرماه روز مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجوان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، افزود: هدف مجلس علاوه بر راه‌گشا بودن در رفع موانع و مشکلات، تصویب قوانینی است که به موفقیت کشور کمک کند.

 

 

 

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان اظهار کرد: مجلس این وظیفه را دارد که در تمام زمینه‌ها ورود کند و با تصویب قوانین بتواند راه‌گشای مشکلات باشد.

 

 

 

وی افزود: مجلس علاوه بر قانون‌گذاری نقش نظارت بر قوا را بر عهده دارد و می‌تواند با توجه به مسائل و مشکلاتی که احساس می‌کند در تمام زمینه‌ها ورود کند و از مسئولین سوال پرسیده و از آنها در مورد عملکردشان از آنها توضیح بخواهد و در مورد انها تصمیم‌گیری کند.

 

 

 

صلاحی با اشاره به نقش تعیین کننده مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در رشد، توسعه و آبادانی کشور دارد که با تصویب مناسب قوانین می‌توان به این امر بپردازد.

 

 

 

وی افزود: معتقدم مجلس در راس قوا است و دیگر قوا بایستی با توجه به قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود آنها را اجرا کنند.

 

 

 

صلاحی با اشاره به برخی مشکلات بین دولت و مجلس و صحبت‌هایی که مطرح شده است گفت: با توجه به مشکلاتی که میان دولت و مجلس وجود دارد و برخلاف برخی صحبت‌هایی که مطرح شده، معتقدم مجلس در کنار تعامل با سایر قوا در راس آنها قرار دارد و با تمام قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

 

 

 

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در پایان گفت: عقیده دارم نام‌گذاری روز مجلس در سالروز شهادت آیت الله مدرس کار بسیار مناسبی است که یادآور تلاش‌های این روحانی بزرگ در تاریخ کشور است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:صلاحی,نماینده,هدهد,تفرش,, | 12:24 | نویسنده : میثم اله وردی |